preskoči na sadržaj
Projekti

ŠKOLSKI PREVENTIVNI PROGRAM ZA ŠKOLSKU GODINU 2009/10.

 

  1. Anketa o socijalnom statusu upisanih učenika
  2. Roditeljski sastanci u prvim razredima na početku školske godine
  3. Radionice za roditelje (po pozivu razrednika)
  4. Radionice za nastavnike
  5. Školski list Zrcalo

PRIJEDLOG: Tiskanje u boji bilo bi primjerenije temama koje list obrađuje (život i rad mladih u školi i izvan nje)

  1. Zidne novine
  2. Obilježavanje Dana škole

9.  Likovno obilježavanje kulturno-povijesnih datuma (plakati, crteži)

10. Literarno stvaranje učenika

11. Promocija knjiga u Školskoj knjižnici

12. Humanitarne aktivnosti Obrtničke škole – Split (stručne usluge učenika i nastavnika praktične nastave u domovima umirovljenika i u dječjem domu, te učenje stranog  jezika u dječjem domu)

13. Pisano i likovno prezentiranje povijesti obrta, i razvoja struka za koje se učenici u školi obrazuju

14. otpusno pismo cd koji će s uručiti razrednicima

(na predlošku „Metastaza”  Alena Bovića) a tretira problem ovisnosti i mladih

15. Zbrinjavanje učenika koji zakasne na prvi sat

16. Anketa o spolnoj kulturi

        17. Sandučić povjerenja

        18. Postaviti scensku igru na predloškuMetastaza (teksta u kojemu je riječ o ovisnicima i nasilnicima)

Krajnje pesimističko štivo, u scenskoj bi igri trebalo osvijestiti mogućnost odabira (koju svatko od nas ima) između života i smrti, dobrog i lošeg, svijetlog i mračnog, poštenog i nepoštenog načina ponašanja, a na podlozi podignute razine samopouzdanja i samopoštovanja.

            21. Prihvaćanje i rad s učenicima koji se u razredu problematično ponašaju i ometaju nastavu

U svrhu nužno je osigurati prostoriju u školskoj zgradi u kojoj bi se nalazila stručna osoba (psiholog, pedagog, defektolog, nastavnik sa smislom i voljom za takvu vrst rada). Predmetni bi nastavnik toj osobi uputio učenika koji pravi nered, a ovaj bi osim razgovora ponudio i neke sadržaje za rad. Trebalo bi osmisliti program kreativnog izražavanja u kojemu bi učenik mogao sudjelovati, a ukoliko to ne želi, može se posvetiti nekom nastavnom predmetu. Nastavnik bi nakon sata razgovarao s učenikom i stručnom osobom, pa bi učenik osjetio sustavnu brigu o sebi i ne bi imao dojam da njegovo neprihvatljivo ponašanje zanima nastavnike samo utoliko što ometa nastavu.




Kalendar
« Prosinac 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Tražilica



 
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Centar izvrsnosti


Korisni linkovi
lektire

Dnevni tisak

Državna uprava
 • MZOŠ


Forum

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404




preskoči na navigaciju